15 Temmuz 2015 Çarşamba

Come On Windows 10 Seni Bekliyoruz.

Windows 8'de çok tutulmayan başlat menüsü, 10'da tekrar bizlerle. Sırf o başlat yüzünden çoğu kişiye önermediğim bir işletim sistemiydi. 29 Temmuz'da piyasaya sürülecek Windows 10'u artık bekliyoruz sanırım bu oldu :)

Çok da iddialılar Tüm windows işletim sistemlerini alt edeceğini söylüyorlar, 29 temmuz günü göreceğiz :)

Başlat butonuna bastığımız an tüm önemli bilgileri orada göreceğimizi ve gayet kişisel bir bilgisayar olduğunu görüyoruz.

Sadece bilgisayar odaklı değil telefon, tablet her türlü cihazda da çok iddialılar.

Sanırım ilgilendiğimiz bir diğer özellik de Xbox uygulaması bu işletim sistemiyle geliyor.

İyi İş Çıkarmışsınız.


NOT: Bir önceki yazımdaki yorumda biraz seviyesizce yazılmış bir yorum vardı silmek zorunda kaldım. Ben hiçbir zaman yaşadığım hayatı şikayet etmem. Şükürcüyüz. Yazımda hiç bir şekilde memnuniyetsizlik görmedim. Bir daha okumasını rica ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Hibernate Nedir?

Hibernate Nedir? Veritabanı işlemlerinde bize yardımcı olan, obje kavramından uzaklaşmadan işimize devam etmemizi sağlayan bir yapı. Artık...